בניזרי מגיב: "התפללתי שהאמת תצא לאור; אין אמון במערכת המשפט"

עמית דניאל No Comments on בניזרי מגיב: "התפללתי שהאמת תצא לאור; אין אמון במערכת המשפט"

השר לשעבר שלמה בניזרי שהורשע בפרשה בה משה סלע שימש כעד מדינה שהוגדר כעד מפתח בתיק, מגיב לדבריו של סלע השוללות את אמינות עדותו ואומר: "אני עדיין לא מסוגל לדבר אתו; התפללתי לקב"ה שהאמת תצא לאור וזו מתנה שקיבלתי לפורים"

בניזרי צילום: אביר סולטן, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

השר לשעבר, הרב שלמה בניזרי, שוחח עם בצלאל קאהן ב"מהדורת הבוקר". בדבריו התייחס לדרמה המתחוללת בימים אלה בפרשה במסגרתה הורשע בעבר ואף ישב בבית הסוהר. משה סלע, מי שהיה עד המדינה בפרשיה זו, התבטא בימים האחרונים כי עדותו כנגד בניזרי היתה שקר.

"האינסטינקט הראשוני שלי היה להתייעץ עם עורכי הדין שלי ולשמוע חוות דעת באשר לאפשרות משפטית להוכחת חפותי" סיפר בניזרי. "הרמה המקצועית, הם אומרים שישנה סבירות גבוהה מאד להצלחתי אם וכאשר אפתח בהליך משפטי שכזה. משה סלע הוגדר אז על ידי מערכת המשפט כעד מפתח". אמר.

אך בניזרי מספר כי שיקולים אישיים מונעים ממנו לפתוח בהליך שכזה. "בני שמפחתי הקרובה, אשתי, ילדיי, וגם המשפחה המורחבת יותר אמרו לי שלהם אין כח לסבל הזה שוב. צריך להבין שכל כתבה שפורסמה אז זו שפיכות דמים של משפחה שלמה. אין אמון במערכת המשפט שתודה בטעותה" אומר השר לשעבר בניזרי.

כשנשאל האם שוחח עם משה סלע בימים האחרונים, סיפר שהוא לא מסוגל לעשות זאת. "מאז שהוא הפך לעד מדינה ועשה את מה שעשה, אני לא מסוגל לדבר אתו. הוא ניסה הרבה והתקשר לא מעט אבל אני לא יכול לענות" סיפר בניזרי.

עם זאת, מגלה בניזרי מעט אמפתיה, מוגבלת מאד, כלפיו: "הוא עבר מסכת שלמה של ייסורים. הכניסו אותו למרתפים חשוכים ימים רבים" אך על אף זאת חוזר בניזרי ומדגיש: "אני לא מקבל זאת. אני עדיין לא מסוגל לדבר אתו".

בניזרי מספר כי בשנים האחרונות הוא התפלל לא מעט שהאמת תצא לאור. "היה חשוב לי שהאמת תצא לאור. התפללתי לקב"ה וביקשתי זאת. זה כמו גן עדן עבורי, מתנה שקיבלתי לפורים".



0 תגובות